مناسب برای تمامی مدل ها به جز: Surface book1 – Surface pro 3 – Surface pro 4
توضیحات
نحوه نگهداری از داک سرفیس
حتما از شارژر و سیم رابط اورجینال برای اتصال به دستگاه خود استفاده کنید.
از گره خوردن سیم شارژ داک هنگام شارژ کردن و اتصال به دستگاه جلوگیری کنید.
هنگام جمع کردن سیم شارژر حتما آن را به حالت آزاد جمع کنید تا سیم شارژر شما شکسته نشود.
گرما،سرما(شدید) و مواد شیمیایی میتوانند باعث خرابی داک شما شود.
حتما هنگام استفاده از دستگاه از محافظ برق استفاده نمایید.
از عمده ترین عوامل خرابی داک سرفیس میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
قطع شدن کابل از قسمت های ابتدایی و انتهایی
نوسان برق
ضربه فیزیکی
آب خوردگی
داغ کردن بیش از حد(ورود جریان اضافه)
روش نشدن چراغ شارژر هنگام اتصال به داک
و …
درباره شارژر سرفیس بدانید
شارژر های سرفیس به طور کلی به دسته های مختلف 36W , 44W , 48W , 65W , 90W , 102W , 127W تقسیم میشوند،حتما بسته به مدل دستگاه خود،از شارژر مناسب استفاده نمایید.
تحت هیچ شرایطی از شارژر های با وات بالاتر به منظور تسریع در فرایند شارژ شدن دستگاه خود استفاده نکنید.
مراقب اتصالات کابل های خود باشید و همیشه نسبت به تمیز بودن آن ها مطمئن شوید.
در صورتی که از دانش کافی در این زمینه برخوردار نیستید،توصیه ما به شما مشاهده آموزش مربوطه و یا استفاده از خدمات تعمیر سرفیس در مجموعه ما میباشد.
در زیر میتوانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد. (جهت ویرایش این قسمت به پیکربندی پوسته > تب متفرقه > سوالات متداول مراجعه نمایید.)
چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟
در وبسایت روی گزینه "ثبتنام" کلیک کنید. میتوانید با استفاده از شماره موبایل ثبتنام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود.) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی، ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.
چطور سفارش خود را ثبت کنم ؟
بعد از ورود به پروفایل، کالای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید ، پس از انتخاب آدرس میتوانید نوع پرداخت خود را انتخاب کنید.بعد از اتمام ثبت سفارش، سیستم کد سفارش شما را نمایش خواهد داد.
کالایی را که در طرح پیشنهاد شگفت انگیز می باشد می توان با تعداد بیش از یک عدد خریداری کرد؟
به دلیل اینکه طرح پیشنهاد شگفت انگیز یک طرح تشویقی خرید است، تعهدی در قبال سفارشهای تعدادی ندارد و در صورتی که امکان فروش بیشتر از یک عدد وجود داشته باشد، هماهنگیهای لازم با مشتری انجام خواهد شد.
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “داک ۲ سرفیس مدل 199W 15.35v 12.96A” لغو پاسخ
بررسی اجمالی
سیاست بازپرداخت و بازگشت ما 30 روز طول می کشد. اگر 30 روز از خرید شما گذشته باشد، ما نمی توانیم به شما بازپرداخت کامل یا تعویض ارائه دهیم.
برای واجد شرایط بودن برای بازگشت، کالای شما باید استفاده نشده و در همان شرایطی باشد که آن را دریافت کرده اید. همچنین باید در بسته بندی اصلی باشد.
چندین نوع کالا از عودت معاف هستند. کالاهای فاسدشدنی مانند غذا، گل، روزنامه یا مجلات قابل برگشت نیستند. ما همچنین محصولاتی را که کالاهای بهداشتی یا بهداشتی، مواد خطرناک یا مایعات یا گازهای قابل اشتعال هستند نمی پذیریم.
موارد غیر قابل برگشت اضافی:
کارت هدیه
محصولات نرم افزاری قابل دانلود
برخی از اقلام بهداشتی و مراقبت شخصی
برای تکمیل بازگشت شما، به یک رسید یا مدرک خرید نیاز داریم.
لطفا خرید خود را به سازنده ارسال نکنید.
شرایط خاصی وجود دارد که فقط بازپرداخت جزئی اعطا می شود:
کتاب با نشانه های آشکار استفاده
CD، DVD، نوار VHS، نرم افزار، بازی ویدیویی، نوار کاست، یا صفحه وینیل که باز شده است.
هر موردی که در شرایط اولیه خود نباشد، به دلایلی که به دلیل خطای ما نیست، آسیب دیده یا قطعاتی از دست رفته است.
هر کالایی که بیش از 30 روز پس از تحویل برگشت داده شود
بازپرداخت
پس از دریافت و بازرسی بازگشت شما، ایمیلی برای شما ارسال می کنیم تا به شما اطلاع دهیم که کالای برگشتی شما را دریافت کرده ایم. همچنین تأیید یا رد بازپرداخت شما را به شما اطلاع خواهیم داد.
در صورت تایید، بازپرداخت شما پردازش می شود و اعتباری به طور خودکار به کارت اعتباری یا روش پرداخت اصلی شما، در مدت معینی از روز اعمال می شود.
بازپرداخت دیر یا از دست رفته
اگر هنوز بازپرداختی دریافت نکردهاید، ابتدا حساب بانکی خود را دوباره بررسی کنید.
سپس با شرکت کارت اعتباری خود تماس بگیرید، ممکن است مدتی طول بکشد تا بازپرداخت شما به طور رسمی پست شود.
بعد با بانک خود تماس بگیرید. معمولاً قبل از ارسال بازپرداخت، مدتی زمان پردازش وجود دارد.
هنوز بررسیای ثبت نشده است.